Hogyan vásároljak

Webáruház vásárlási feltételek

 

A tutidiszkont.hu webáruházban természetes személyek vásárolhatnak, akik regisztrálják magukat és elfogadják üzletszabályzatunkat.

 

Regisztrálni a főoldal tetején található ”Regisztráció” menüpontban lehet, ahol az adatok hiánytalan, valóságnak megfelelő kitöltése szükséges. Figyelem! A hibásan, vagy hiányosan kitöltött adatlapot érvénytelennek tekintjük, cégünk a regisztrációs lapok hibás kitöltéséből eredő téves teljesítésért nem vállal felelősséget.
A vásárló a regisztrációs adatlap kitöltését követően egy automatikus e-mailt kap, amely tartalmaz egy linket. Erre a linkre kattintva véglegesítheti regisztrációját.

 

Sikeres regisztráció után a felhasználónév és a jelszó, az „Adataim" menüpontra kattintva módosítható.

 

A regisztráció során megadott adatokat a mindenkor hatályos törvényeknek megfelelően kezeljük, ld. ”Adatvédelmi” menüpont.

 

A bejelentkezést követően, az áruházban található termékek között az oldal tetején lévő zöldsávban található termékkategóriák segítségével böngészhet. A ”Kosárba teszem” gombra kattintva a termék a bevásárlókosárba tehető. A kosár mindenkori tartalma a jobboldali felső sarokban lévő ”A Kosaram tartalma" blokk segítségével ellenőrizhető. Itt módosítható a darabszám, ill. törölhető az adott tétel. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is a „Kosár ürítése” gomb használatával. Amennyiben a megrendelésének véglegesítése mellett dönt, úgy kattintson a ”Pénztár” gombra.

Itt kiválaszthatja a kiszállításhoz szükséges idő intervallumot. Kérjük, olyan időpontot válasszon amely alatt biztos otthon tud tartózkodni.

Megrendelésről e-mailen automatikus, tételes visszaigazolást kap, melyben tájékoztatjuk, hogy rendelését rendszerünk fogadta.

Amennyiben a Társaság (Tutimpex kft) visszaigazolása az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybevevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Elektronikus úton kötött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet Társaságunk nem iktat, de ez a szerződés 5 évig visszakereshető. A szerződés kötés nyelve magyar.

Visszaigazolásunk tartalmazza a várható szállítási határidőt, a megrendelés értékét, valamint az esetleges banki előre utaláshoz szükséges hivatkozási számot.

 

Fizetés a webáruházban

 

Webáruházunkban a vásárlás során a következő lehetőségek közül választhat:

  1. Előre utalás esetén a visszaigazolásban meghatározottak szerint kell eljárnia.
    A sikeres megrendelést és fizetést követően  (amikor az utalás bankszámlánkon jóváírásra került) kiszállítjuk a megrendelt terméket.                           Számlaszám: 12067008-01424222-00100008 Raiffeisen Bank Zrt.
  2. Készpénzes fizetés esetén, a pontos összeget az áru kiszállításakor a futárnak vagy a postásnak kell átadni, a termékek tételes átvételét követően. Személyes átvételre áruházunkban is lehetőséget kínálunk, (melyet kérünk előre jelezni a megjegyzés rovatban); ebben az esetben a pénztárban kell készpénzben kiegyenlíteni az áru ellenértékét. Amennyiben futárral kéri a szállítást vagy áruházunkban a személyes átvételt választja és készpénzben szeretne fizetni, Erzsébet ajándék és étkezési utalványt is elfogadunk. Az utalványból visszaadni nem áll módunkban.

 

Szállítás, áruátvétel

 

Futárszolgálattal az alábbi településeken:

 

Hétfőtől – péntekig, délután 15-ig leadott rendeléseket igény szerint következő munkanap 17 óráig kiszállítjuk.

A termékeket a vevő köteles tételesen átvenni, és az esetleges mennyiségi, minőségi kifogásait haladéktalanul közölni. Amennyiben a kifogás jogos, azt a vevő és az eladó közösen jegyzőkönyvben rögzítik, amelynek alapján az eladó a sérült, hibás vagy hiányzó termék jóváírásáról intézkedik. 

Szállítási díjak (bruttó):

Szeged belterülete (körtöltésen belül és kívül)

499.-

Kiskundorozsma

499.-

Subasa

499.-

Sziksóstó

499.-

Szőreg

799.-

Deszk

799.-

Algyő

799.-

Gyálarét

799.-

Szentmihálytelek

799.-

 

Postai szállítással az ország egyéb településeire:

 

A munkanapokon délelőtt 10 óráig beérkezett megrendeléseket a Magyar Posta Zrt. szállítja ki a beérkezést követő 2.munkanapon. Amennyiben ettől eltérő napon kéri a szállítást, azt a rendelés leadásakor az Ön által megjelölt napon szállítatjuk el.

A termékeket a vevő köteles tételesen átvenni, és az esetleges mennyiségi, minőségi kifogásait haladéktalanul közölni. Amennyiben a kifogás jogos, azt a vevő és az eladó közösen jegyzőkönyvben rögzítik, amelynek alapján az eladó a sérült, hibás vagy hiányzó termék jóváírásáról intézkedik.

Szállítási díjak (bruttó):

 

0 - 40.000 Ft-ig                                                         3.000 Ft

40.001 Ft-tól                                                               0 Ft

 

A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.